Forslag til ny layout for kampanjesider

Alternativ 1

Har snakket med Altoros, og de estimerer 16 timer for en funksjonalitet jeg anser som særdeles flott.

Ved opprettelse av kampanjeside kan man definere én farge, der man setter fargen fra f.eks. bedriftens logo/profilmanual. I eksemplene under kan du se hvordan denne ene lille justeringen kan endre hele siden til å bli i tråd med kundens profil. På den måten vil våre kunder føle mer "eierskap" til produktet. Fargen kan endres for hver enkelt kampanjeside.

Tilbuds-mailene vil bli beholdt i samme nøytrale (sort/hvit/grå) for alle kunder.

Alternativ 2

Altoros har estimert dette til 40 timer. Dyrere, men vi kan selge denne tjenesten til kundene våre.

Samme som over, men vi kan i System Admin aktivere muligheten for å endre farge. Altså, ingen bedrifter kan endre noen farger uten at de har betalt oss for denne muligheten.

Betaler de et tillegg i abonnementsprisen får de mulighet til å sette sin egen default farge. Dette vil også påvirke fargene på tilbuds-mailer. I tillegg kan denne fargen overstyres på kampanjesidene.

For "The Storm"  kan man f.eks. sette kampanjesidens farger i tråd med prosjektets profilmanual, mens tilbuds-mailene forblir i Haneseths farger.

Ved å lage en slik løsning åpner vi opp for flere muligheter med begrensede/betalte løsninger for den enkelte kunde.

Siden er utviklet av El-verdi Norge AS © 2019